Priona.gr

Το Priona Resort είναι ένα θέρετρο που βρίσκεται κάτω από τον Όλυμπο στη Σκοτίνα Πιερίας.

The case.

Το Priona Resort είναι μια οικογενειακή επιχείρηση που βρίσκεται στην Πιερία, κάτω από τη σκιά του Ολύμπου. Πριν συνεργαστούμε, το θέρετρο αντιμετώπιζε ένα σημαντικό πρόβλημα με το επιχειρηματικό του μοντέλο. Δεν υπήρχε καθόλου διαδικτυακή παρουσία και σχεδόν όλες οι κρατήσεις προέρχονταν από πλατφόρμες συνεργατών (booking.com κλπ), οι οποίες τους χρέωναν με σημαντικές προμήθειες. Με την έναρξη της συνεργασίας μας τους βοηθήσαμε να εκσυγχρονίσουν τις υπηρεσίες τους και να φέρουν την επιχείρησή τους στην ψηφιακή εποχή.

priona resort case study
booking website interface

Η προσέγγιση.

Η βασική ιδέα ήταν ότι η επιχείρηση θα πρέπει να αρχίσει να φέρνει απευθείας κρατήσεις, χωρίς τη βοήθεια τρίτων πλατφορμών. Φυσικά, αυτό δεν μπορούσε να είναι δουλειά μιας ημέρας. Οι πελάτες εμπιστεύονται τις πλατφόρμες που γνωρίζουν, και το Priona έπρεπε να κερδίσει την εμπιστοσύνη των δυνητικών πελατών πριν μπορέσει να διεκδικήσει κάποιες απευθείας κρατήσεις.

Δημιουργία Wesbsite

Το πρώτο πράγμα στη λίστα μας ήταν η δημιουργία ενός νέου ιστότοπου για την επιχείρηση που θα περιλάμβανε τη λειτουργία online κρατήσεων. Φροντίσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο, γρήγορο και εύχρηστο website, προκειμένου να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήσης στους επισκέπτες. Αυτό επέτρεψε στους πελάτες να κάνουν εύκολα κράτηση για τη διαμονή τους, χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από έναν ιστότοπο τρίτου μέρους και να πληρώσουν πρόσθετες προμήθειες.

Φροντίσαμε επίσης να παρέχουμε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το ξενοδοχείο, συμπεριλαμβανομένων των ανέσεων, των τιμών αλλά και κριτικές από άλλους επισκέπτες, οι οποίες βοήθησαν να χτιστεί μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό.

Social Media

Δημιουργήσαμε μια στρατηγική στα Social Media με βάση τους στόχους της επιχείρησης, και το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται.  Αληλλεπιδράσαμε με τους followers, απαντώντας σε σχόλια και μηνύματα εγκαίρως και με επαγγελματικό τρόπο. Αυτό βοήθησε στη δημιουργία μιας θετικής εμπειρίας για το χρήστη. Όσον αφορά το περιεχόμενο, μοιραστήκαμε φωτογραφίες και βίντεο από τα δωμάτια, τις ανέσεις και τις υπηρεσίες, προκειμένου να αναδείξουμε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου. Έτσι, οι χρήστες είχαν ήδη μια αρκετά ξεκάθαρη ιδέα για το τι να περιμένουν αφού κάνουν την κράτησή τους. Τέλος, αναλύαμε συνεχώς τα στατιστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να παρακολουθούμε τις επιδόσεις και να βελτιώνουμε τη στρατηγική μας.

hotel social media
hotel ads

“Το CPA θα πρέπει να είναι μικρότερο από τη Μέση προμήθεια κράτησης από πλατφόρμες τρίτων”

Reporting και διαφήμιση

Εκτός από τη δημιουργία νέου website και τη διαχείριση Social Media, σετάραμε το tracking προκειμένου να παρακολουθούμε κάθε ενέργεια που συμβαίνει στον ιστότοπο. Αυτό μας επέτρεψε να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες αλληλεπιδρούσαν με τον περιεχόμενο και να κάνουμε τις απαραίτητες προσαρμογές για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης. Τρέξαμε επίσης καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στη Google για να αυξήσουμε την προβολή και να προσελκύσουμε περισσότερους πελάτες στο κατάλυμα.

Δεδομένου ότι ο πελάτης μας δραστηριοποιείται στον κλάδο εδώ και χρόνια, γνώριζε ακριβώς ποιος ήταν ο μέσος πελάτης του και πώς να τον προσεγγίσει. Τα δεδομένα από τα προηγούμενα χρόνια μας βοήθησαν να καταλάβουμε ποιες είναι οι κύριες εποχικότητες για την επιχείρηση και πώς θα έπρεπε να διαθέσουμε τον διαθέσιμο διαφημιστικό budget. Αφού μελετήσαμε τους αριθμούς, καταλήξαμε σε μια διαφημιστική στρατηγική. Η βασική ιδέα ήταν ότι αν μπορούσαμε να αποκτήσουμε νέους επισκέπτες δαπανώντας λιγότερα χρήματα από τις πορμήθειες που χρεώνουν οι τρίτες πλατφόρμες (booking, trivago κλπ), το μοντέλο μας είναι αποτελεσματικό.

Και αυτό πετύχαμε. Καταφέραμε να αποκτήσουμε πελάτες με σχεδόν 30% λιγότερα χρήματα από τις προμήθειες τρίτων πλατφορμών. Αυτό έκανε την επιχείρηση πιο κερδοφόρα και στην πραγματικότητα εξοικονόμησε χρήματα που πιθανότατα θα πήγαιναν σε άλλους πόρους.

Το Priona Resort κερδίζει κάθε χρόνο 2% από τον τζίρο που θα είχαν οι πλατφόρμες τρίτων.

retention

Διατήρηση πελατών

Πέρα από την απόκτηση νέων πελατών, εστιάσαμε και στην προσέγγιση παλαιών επισκεπτών του καταλύματος.

Χρησιμοποιήσαμε πλατφόρμες email marketing για να κατηγοριοποιήσουμε σε λίστες τους υπάρχοντες πελάτες μας βάσει της συμπεριφοράς τους, και να δημιουργήσουμε αυτοματοποιημένες καμπάνιες από τη στιγμή που έκαναν την πρώτη τους κράτηση έως και 1 χρόνο αργότερα. Σε αυτές τις καμπάνιες, μπορέσαμε να προσφέρουμε εξατομικευμένες προτάσεις με βάση τις προτιμήσεις τους. 

Καταφέραμε έτσι να έχουμε μια συνεχή επικοινωνία μαζί τους, ώστε να μείνουμε top of mind όταν χρειαστεί να επιλέξουν ξανά κατάλυμα για διαμονή στην περιοχή.

Συνολικά, οι προσπάθειές μας για την ψηφιοποίηση των λειτουργιών του καταλύματος στέφθηκαν με επιτυχία. Ο νέος ιστότοπος και η παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνέβαλαν στην αύξηση των κρατήσεων και το κατάλυμα κατάφερε να εξοικονομήσει χρήματα, καθώς κατάφερε να έχει κρατήσεις απευθείας στο website, χωρίς επιπλέον προμήθειες από άλλες πλατφόρμες. Επιπλέον, με καθημερινή παρακολούθηση κατανοήσαμε καλύτερα τους επισκέπτες, ενώ η διαφήμιση στη Google και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοήθησε να επικοινωνήσουμε το μήνυμα στους χρήστες που θέλαμε. Ως αποτέλεσμα, το Priona Resort μπόρεσε να δει σημαντική αύξηση των εσόδων και αύξηση της πελατειακής του βάσης, από τον πρώτο κιόλας χρόνο.

Θέλεις να μιλήσουμε για το project σου;

Επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες.