Marksforkids.gr

Το Marksforkids.gr είναι ένα κατάστημα παιδικών ενδυμάτων με έδρα την Κατερίνη.

The case.

Το Marksforkids είναι ένα κατάστημα λιανικής πώλησης παιδικών ρούχων που άνοιξε πρόσφατα το eshop του. Το eshop δεν υστερούσε μόνο στο κομμάτι της στρατηγικής, αλλά είχε και ορισμένα σημαντικά προβλήματα στο tracking, γεγονός που εμπόδιζε στο να ληφθούν σωστές και data-driven αποφάσεις.

Το κύριο πρόβλημα ήταν ότι δεν υπήρχε καμία πληροφορία σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών στον ιστότοπο, κάτι που καθιστούσε αδύνατο να ληφθούν σωστές αποφάσεις.

marksforkids case study

Η προσέγγιση.

Ήταν απαραίτητο να επιλυθούν τα προβλήματα tracking στον ιστότοπο, προκειμένου να υπάρχει καθαρή εικόνα της κατάστασης. Μετά από αυτό, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε με πραγματικά δεδομένα και να χαράξουμε στρατηγική για το brand.

Conversion Tracking

Το πρώτο πράγμα με το οποίο ασχοληθήκαμε ήταν η καταγραφή δεδομένων. Μαζί με την dev ομάδα, εγκαταστήσαμε το Google Analytics με κατάλληλη ρύθμιση συμβάντων, το Facebook pixel με προσαρμοσμένα conversions, καθώς και το conversion tracking σε Google Ads. Αυτό μας επέτρεψε να συγκεντρώσουμε σημαντικά δεδομένα, να έχουμε πλήρη έλεγχο της απόδοσης του λογαριασμού και να λαμβάνουμε αποφάσεις βάσει δεδομένων σχετικά με τον τρόπο βελτίωσης της εμπειρίας του χρήστη. Αλλά δεν σταματήσαμε εκεί. Λόγω της ιστορικής προβληματικής παρακολούθησης του λογαριασμού, θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι τα πάντα παρακολουθούνται σωστά. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε custom κώδικες παρακολούθησης προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι οι πλατφόρμες λαμβάνουν σωστά δεδομένα.

Social Media

Δημιουργήσαμε επιχειρηματικές σελίδες σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Instagram, οι οποίες μας βοήθησαν να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα σε εν δυνάμει πελάτες. Δημιουργήσαμε επίσης καταλόγους προϊόντων και τρέξαμε δυναμικές διαφημίσεις, οι οποίες αποτέλεσαν το κύριο κανάλι προβολής μας. Για να διασφαλίσουμε ότι οι φωτογραφίες προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν στις δυναμικές διαφημίσεις είχαν σωστό μέγεθος και επεξεργασία, θέσαμε κατευθυντήριες γραμμές ώστε να εμφανίζονται σωστά σε διαφορετικές συσκευές και τοποθετήσεις.

Επιπλέον, πραγματοποιήσαμε μικρές αλλαγές UX στον ιστότοπο για να δημιουργήσουμε πιο φιλική εμπειρία χρήστη. 

social media posts

Διαφήμιση και reporting

Ένας από τους κύριους στόχους μας ήταν να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα του brand. Χρησιμοποιήσαμε διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην Google προκειμένου να προσεγγίσουμε περισσότερους ανθρώπους και να αρχίσουμε να δημιουργούμε ένα funnel. Για τους πρώτους μήνες, κατανείμαμε τον προϋπολογισμό ομοιόμορφα σε κάθε κανάλι, προκειμένου να συγκεντρώσουμε δεδομένα. Γρήγορα παρατηρήσαμε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram, είχαν καλύτερη διαφημιστική απόδοση σε σύγκριση με άλλα κανάλια μάρκετινγκ. Ως αποτέλεσμα, αποφασίσαμε να επενδύσουμε το μεγαλύτερο μέρος του μηνιαίου προϋπολογισμού μας σε αυτές τις πλατφόρμες, στοχεύοντας στα σωστά κοινά και δημιουργώντας σχετικές, και ελκυστικές διαφημίσεις.

Ταυτόχρονα το reporting παρείχε στον πελάτη πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά, επιτρέποντάς του να λαμβάνει αποφάσεις βάσει δεδομένων. Μελετώντας μαζί τα βασικά KPI’s της επιχείρησης βλέπαμε μήνα-μήνα τη διαφημιστική απόδοση.

monthly reporting dashboard

Ακολουθώντας τις τάσεις της αγοράς, αλλά και μελετώντας τις εποχικότητες του κλάδου, είδαμε σύντομα αποτελέσματα. Πετύχαμε αύξηση των εσόδων κατά +300% και αύξηση του ROAS κατά +50% (στοιχεία YoY). Έκτοτε, η αύξηση των εσόδων για το brand παραμένει σταθερή. συνεχής

Θέλεις να μιλήσουμε για το project σου;

Επικοινώνησε μαζί μας για να συζητήσουμε περισσότερες λεπτομέρειες.